سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه تجارت با یک حساب کوچک

نحوه تجارت با یک حساب کوچک


 

  • نحوه تجارت با یک حساب کوچک

    حساب های کوچک توسط بیشتر کارگزاران ارائه می شود و مزایای خاص خود را دارد. تازه کار ها غالباً با حجم زیاد وحشت زده می شوند. از این گذشته ، اینها به مهارت و تجربه کافی نیاز دارند. شروع کوچک ، انتخابی مناسب برای کم تجربه ترین افراد است. معمولاً این مرحله ای از انتقال آنها به تجارت بزرگتر است.

    نحوه تجارت با یک حساب کوچک

    به طور کلی ، هرچه تجارت کمتر باشد - مدیریت ریسک شما حیاتی تر است. حساب تجارت زنده کوچک با عدم محافظت در برابر ضرر و خطا همراه است. به فرض اینکه 600 دلار واریز کرده باشید ، فقط کافی است تا نیاز حاشیه را برآورده کنید. اگر معاملات شما 650 دلار ضرر وارد کند ، این حساب را غیر قابل استفاده می کند. تا زمانی که وجوه اضافی را واریز نکنید ، معاملات ممکن است از سر گرفته نشود.

    کوچک در مقابل بزرگ

    مشکلات تجارت کوچک ناشی از عدم وجود تجربه است. دارندگان حساب های بزرگ از ویژگی ها و تاکتیک های خاص استفاده می کنند. اینها می توانند وجوه خود را از خطا ، رگه های از دست دادن پیش بینی نشده و حتی معامله گران بی کفایت محافظت کنند. علاوه بر این ، حجم قابل توجهی از بودجه, دسترسی به هر بازار موجود را باز می کند.

    با یک حساب متوسط ، شما هم از نظر بازار و هم استراتژی محدود هستید. برای دسترسی ، باید سیستم عامل هایی با مقادیر پایین تیک و نیازهای حاشیه را انتخاب کنید. حساب های کوچک در مقابل حساب های بزرگ در عملکرد شامل انعطاف پذیری کمتری می باشند. به عنوان مثال ، آنها میتوانند با  چندین قرارداد به طور همزمان تجارت کنند.اما در حسابهای کوچک ، انتخاب شما بسیار محدود است.

    عوارض روانی حسابهای کوچک

     یک بعداز روانشناختی وجود دارد. هرچه حفاظت بیشتری وجود داشته باشد - احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. درک این مسئله مهم است که محدودیت ها چگونه میتوانند بر کیفیت قضاوت تاثیر بگذارند. این ارتباط ممکن است در سایر حوزه های زندگی نیز مشاهده شوند. وقتی می دانید که باید سود کسب کنید ، باید متمرکز شوید.

    در اینجا ، یک اشتباه منجر به ضرر خواهد شد. این آخرین چیزی است که هرکسی می تواند آرزو کند. به طور کلی ، فشار روانی بسیار زیاد است. برای بسیاری از افراد ، این مسئله تصمیم گیری را مختل می کند. هنگامی که شما در شرایط تصمیم گیری تحت فشار قرار گرفتید ، فقط به یک وضعیت استرس آور فکر می کنید. انتخاب شما چقدر منطقی میباشد؟ در این راستا ، حساب های کوچک بیشترین مقاومت در برابر استرس را دارا میباشند.

    نحوه تجارت با یک حساب کوچک

    ضرر یک عنصر طبیعی زندگی هر معامله گر است. غیرممکن است که اطمینان حاصل شود که تمام استراتژی های شما سودآور هستند. بنابراین پیروی از این نکات بسیار حیاتی است. گذشته از مشکلات جانبی ، حساب های کوچک مزایای خاص خود را دارند. از این گذشته ، آنها هنوز هم با سود بسیاری توسط افراد معامله می شوند.

    نکته 1 از اهرم استفاده کنید

    این ویژگی به شما امکان می دهد حجم معاملات را افزایش دهید. در اصل ، شما از بخشی از واسطه کارگزار استفاده خواهید کرد. برای حساب های کوچک ، این به معنای دسترسی به بازارهای بزرگتر است.

    به عنوان مثال ، اهرم 1: 100 به شما  100000 دلار حجم تنها با 1000 دلار سپرده می دهد. تا زمانی که شما نیاز به حاشیه را برآورده کنید ، سود بالقوه غیر قابل مقایسه بزرگتر است. در حوزه سهام ، بازار گزینه ها شما فقط نیاز دارید تا 15? از پول خود را برای تجارت استفاده کنید.

    همیشه باید به خاطر داشت که حجم بالاتر معامله خطرات بالاتری را به همراه دارد. از این رو ، چون حجم شما زیاد می شود ، ممکن است بدون اهرم بیشتر از آنچه ممکن است از دست بدهید. به همین دلیل است که از تازه کارها خواسته می شود قبل از ورود به دنیای معاملات واقعی با پول ، در حالت آزمایشی بدون ریسک تمرین کنند.

    نکته 2. رویکرد محافظه کارانه

    به عنوان دارنده یک حساب کاربری کوچک ، برای شما جایی برای خطا وجود ندارد. شما همیشه باید نسبت های ریسک به سود و برد-باخت خود را تحلیل کنید. این امر به این دلیل است که ابزارهای توقف ضرر فقط کمی می توانند از اهداف فراتر روند.

    نکته 3. 1-درصد خطر

    این قانون ساده و در عین حال بسیار مفید است. این امر نه تنها تجربه مورد نیاز را به شما می دهد بلکه دامنه حفاظت با حساب های بزرگتر را نیز برای شما فراهم میکند. خطاهای معاملاتی بسیار ترسناک و گمراه کننده هستند. به طور کلی ، این روش توسط معامله گران و با انواع حساب استفاده می شود. از اشتباهات دیگران بیاموزید.

    این به چه معنی است

    اگرچه حساب های کوچک معمولاً به معنای بی فایده تلقی می شوند ، اما راه های موفقیت وجود دارد. پرداختن به حساب های کوچک سرمایه گذاری  نیاز به پیش بینی و تجربه دارد ، اما شکست اجتناب ناپذیر نیست. وقتی خردمندانه اداره شود ، حتی وجوه متوسط نیز ممکن است بازده را به همراه داشته باشد. شما باید:

    -از موانع روانی که ممکن است مانع قضاوت شما شود آگاه باشید.

    -بر مدیریت ریسک تمرکز کنید.

    -یک استراتژی سازگار 1? را دنبال کنید.

    بنابراین ،  اگر می خواهید با یک حساب کوچک تجارت عاقلانه انجام دهید ، این جنبه های ساده را به خاطر بسپارید. اگر با دقت دنبال شود ، آنها ممکن است عملکرد معاملاتی شما را به طرز چشمگیری تغییر دهند - حتی با تنها یک حساب کوچک.